Ayaz ft Stabil & İmpala - Türk Lirası Sözleri

Ayaz ft Sabil & İmpala - Türk Lirası (2016)
LİRİK:
İmpala Verse
Sokaklarda hiphop yokken tak kafana şapkayı
ne farkederki agzınızda rap yoksa basmayın
bu boka çünkü yürüdünmü iz bırakır agartada
4 e böldük içi müzik dolu pastayı

biz hastasıyız hala uzun ince yolların
ne unuttum ben kültürümü nede geçmiş ozanları
seyraniden beri hicvederim artist olanları
kendi yolunu bulana alkış cevap verme soranlara

bulsun kendi yolunu herkes
kimisi rapci olcam diye oldu küçük kanatsız bi kerkes
bi terket yoksa eger yetenek bu boku 
en iyi biz yaparız ve bizden önce grandmaster flash

kimisi rapci oldu kimisi keş
birisi taklit etti birini yarına kalmaz ünlü oldu pes
çocuk aferin lan nefesinde rap yok bi kes 
bizde agartada hemen 5 e taktık vites

olmuyorsa zorlama zorlama bu rap şakaya gelmez
dolmuyo diye cebin para müzik nakit vermez
içinde ruh yoksa o rap burda geçmez
inan kulaklığında biz yoksak bu iş burda bitmez 

Ayaz Verse
Sokakta her an cıkabilecek bi kavga adrenalini
yumruk havaya kalkana dek herkes yigeni muhammed alinin
istanbul kopegin ısrımayıp bıcak saplayabildigini ogretir
kaçman erkeklik degil ölüme götüren metanfetaminin

ugruna geberdigin gelecegin ugrunda cabamı gorecegin
bi gun affeder rab umuduyla ummadıgımız anda ölecegiz
sömekler gibi söneciğiz döneklerle böleceğiz
ihanet var oldugu surece her kavram göreceli

çök kimse görmeden gülecegiz bura ne reina ne sortie
dinleyipte anlayanlarımız yer altında zombie bizim 
ucakta bomba ihbarı yok bomba biziz kokpit
takım elbise degil air maxle full capler kombin

balgam attıgım meymenetine
iyi aile evladının bak göz altına dövmelerine
kendini iyi görme nedeni ne salakmıdır aptalmı
böyle 3 5 hatunu fuck budy edinip amacsızca yaşlandım

ve attım aşkı kalbimden dönmedim tatilden
gayri mesru cinayet degil bu burda tüm katiller 
inan bilmemeyi biliyorum ve kafam rahat dünden
artık gömmeden gömülmem

Nakarat
Boşuna elini sola sallama yada 
üşenmeyip saga sallama papi bak
arap degil türk lirası bu
arap degil türk lirası bu

Stabil Verse
Yazıyorum çünkü sınır tanımıyor kalem
yıkılmıyor kalem yenilmiyor kalem çünkü benim elimde
bileklerim mürekkep gibidir merak etme
yazıcak bişeyim olmasa ben devam etmem

rapcilere amerikancı diyenler 
üstlerinde amerikan bayraklı tsirtleriyle gezdiler
ipneydiler kültürü kaybettiler
anlamadılar hiç biri benim olduğum yerde bi first ladyler

yer altında rapciler bi cır cır böceği gibi
gözüme dokunuyo ırkcı köpeğin dili
burda beraber içilip yenilir
Türkün kahvesi ve kürdün böreği

merak etmeyin sokaklarda büyüdüm ben
veletken öğrendim kendi yolumu seçmeyi
korkmuyorum amk ve cok seviyorum 
sizin üstad dediğiniz adamlarla dalga geçmeyi

laz uşağı beati bunu bileyisun
çantanda elektro şok taşiyisun
ama adam değilsun ve bunu bileyisun
150 kiloluk bi fino köpeğisin

Google Plus ile Paylaş

Hakkımda Unknown

17 Yaşındayım,Sürekli spor yaparım,size yardım etmek için burdayım."Daha iyisi olana kadar en iyisi biziz"
    BLOGGER YORUMLARI
    FACEBOOK YORUMLARI

0 yorum:

Yorum Gönder